_______

Zapraszam na szkolenie z serii KUCHNIA TO TWÓJ BIZNES

OBSŁUGA KLIENTA W BRANŻY MEBLI KUCHENNYCH





20 lat doświadczenia w branży

Prawie 1000 wykonanych kuchni

Setki wykonanych projektów

Więcej niż 100 odbytych szkoleń

Prawie 50 kursantów wykonuje już kuchnie

Chcesz rozpocząć działaność w tej branży

Może masz już pierwszych klientów

Masz problem z wykonaniem pierwszej kuchni na wymiar

_1

Obsługa KLIENTA W BRANŻY MEBLI KUCHENNCYH

    Kurs nagrany na platformie VOD  


Do wykonania mebli na wymiar musi być również przygotowywany w sposób formalny. Zapewniamy, dla każdego kursanta zestaw: umowa na wykonanie, specyfikacja do umowy oraz protokół odbioru. Podczas szkolenia omawiane są również sytuacje, które mogą spotkać kursanta podczas wykonywania kuchni na wymiar .

W pierwszej części szkolenia poznasz ten biznes od środka. Wiedza praktyczna jest bardzo ważna, ale byś na samym początku nie zrobił kosztownych błędów, dowiesz się:

#1 Zakładanie firmy meblowej
#2 Podatki w firmie meblowej
#3 Na jakich klientów uważać.
#4 Nietypowe sytuacje w tej branży
#5 Reklamacje
#6 Projekt płatny, czy bezpłatny?
#7 Oferta dla klienta

W drugiej części prześwietlimy klientów i opowiem Ci , jak współpracować z klientem , aby nie narobić sobie problemów na początku drogi, opowiem Ci:

#8 Czego nigdy nie robić dla klientów?
#9 Oferta dla klienta
#10 Reklama w naszym biznesie
#11 Oferta dla klienta
#12 Jak sprawdzić konkurencję?
#13 Wycena kuchni na wymiar


Kurs on-line NAGRANY I UDSTĘPNIONY na platformie VOD


  "kurs - OBSŁUGA KLIENTA W BRANŻY MEBLI KUCHENNYCH" 347 ZŁ / 4 godziny nagrań
+ Pakiet dokumentów do prowadzenia firmy meblowej



_2

ZESTAW UMÓW I DOKUMENTÓW dla stolarza meblowego

Pakiet zawiera aż 11 dokumentów + 2 gratis!

Pakiet zawiera dokumenty o wartości 177 zł


01 Umowa na wykonanie kuchni na wymiar + komentarz

Określa warunki współpracy: pomiędzy wykonawcą i inwestorem, zabezpiecza Twoje interesy.
25 punktów umowy sprawdzone przez prawnika

02 Specyfikacja do zamówienia

Określa warunki techniczne wykonania kuchni na wymiar.
12 dodatkowych punktów, które określają szczegóły wykonania szafek i montażu kuchni

03 Protokół odbioru

Koniecznie spisz protokół, kiedy zakończysz pracę, nawet kiedy otrzymałeś zapłatę
Klient "nie wkręci" Cię w porysowane fronty albo ściany w domu

04 Gwarancja

Pamiętaj, gwarancja jest dla Ciebie, bo określa co klient nie może robić, aby gwarancja była ważna.
Gwarant odpowiada, za wady technologiczne, które nie powstały na skutek czynników zewnętrznych


05 Aneks do umowy

Kiedy, tylko klient będzie chciał zmienić coś przy wykonaniu szafek - zawsze poproś o podpis w aneksie do umowy.
Wcześniej zawsze przy zmianie ustaleń możesz powiedzieć "Sprawdzę o ile ta zmiana zwiększy cenę i termin na wykonaną usługę i prześlę aneks"

06 Oświadczenie klienta o wykonanie zabudowy sprzętu wg jego założeń

Kiedy, klient będzie chciał, wykonać zabudowę sprzętu nie wg instrukcji montażu spisz z nim specjalne oświadczenie, chroniące Twoje późniejsze interesy i ewentualne roszczenia klienta

07 Odpowiedź na reklamację

Kiedy, nie zgadzasz się z przesłaną reklamacją, masz do tego gotowy dokument z Twoją odmową przyjęcia reklamacji. Pamiętaj masz 14 dni na udzielenie odpowiedzi. Nie odpiszesz reklamacja zostanie uznana jako zasadna


08 Check-lista do pomiaru kuchni

Dokument, który pomoże Ci pomierzyć kuchnię

09. Ustalenia do wykonania projektu kuchni na wymiar

Zestaw pytań, które pomogą Ci zaprojektować kuchnię na wymiar


10 Check-lista do współpracy z lakiernikiem

11 Check-lista do współpracy z hurtownią meblową


12 Instrukcja użytkowania kuchni

Przekażesz, ją klientowi po zakończeniu prac. Teraz klient będzie już wiedział, jak użytkować sprzęt AGD. Np nie będzie wietrzył zmywarki, kiedy zakończy ona cykl pracy

13 Kalkulator wyceny kuchni na wymiar




_3

GRUPA NA FACEBOOKU STOLARZ MEBLOWY - UMOWY

    Dostęp tylko dla korzystających z umów  


Aby zapewnić jeszcze większe bezpieczeństwo dla nas, została stworzona TAJNA GRUPA NA FB abyśmy jeszcze bardziej mogli pomiędzy sobą współpracować.

Po, co taka GRUPA?

Po pierwsze abyś o wszystkich zmianach w umowach był informowany .

#1 Będziesz informowanany o aktualizacjach umowy
#2 Będziesz mógł komentować zapisy w umowie
#3 Będzimy mogli wspólnie jeszcze bardziej precyzować umowy
#4 Będzimy mogli wspólnie dopisywać dodatkowe punkty

Po drugie stworzymy CZARNĄ LIST KLIENTÓW, jeśli tylko dowiesz się, że lepiej nie robić usługi u potencjalnego klienta lub będziesz miał znajmego, który np układał u niego kafelki i wie że jest to klient PROBLEMATYCZNY wpiszemy go na listę, która dla WAS będzie udstępniona

#1 Klient problematyczny
#2 Wiesz, że nie zapłacił innemu wykonawcy


Jeśli zakupiłeś WARSZTATY WYKONANIA KUCHNI NA WYMIAR, cena kursu jest w cenie.




Zamawiam >>> KURS OBSŁUGA KLIENTA W BRANŻY MEBLI KUCHENNYCH >>>

  CENA za KURS - 347 ZŁ

  + Pakiet DOKUMENTÓW I UMÓW GRATIS! - o wartości 177 zł

  + Dostęp do GRUPY!